Monday, July 23, 2012

The City is dying

終於看完了港劇《天與地》,一部不可多得的電視劇。劇集裡有很多發人深省的對白,思想。

摘錄其中一段~~~
你睇吓我哋呢個世界,睇吓我哋呢個城市係乜嘢樣,除咗錢呢個字之外,我哋已經分辨唔出是非黑白,我哋每個人都被環境訓練到,好似倒模出嚟咁。鍾意食同一樣嘅嘢、鍾意同一樣電視節目、支持同一種政治立場,信奉同一種生死病死嘅做人方法,this city is dying, you know?

獨立嘅精神、抗拒建制、自由、愛、勇往直前,其實何止係Rock & Roll,乜我哋做人唔係本來就應該係咁嘅咩?


中文解釋~~~
你看看我們這個世界,看看這個城市的樣子。除了「錢」這個字,我們已經分辨不出是非黑白,我們每個人都被環境訓練得像倒模出來似的。喜歡吃同一樣東西,喜歡同一樣電視節目,支持同一種政治立場,信奉一種生老病死的做人方式。這個城市正步向死亡,你知道嗎?

獨立的精神、抗拒建制、自由、愛、勇往直前,其實何止是Rock & Roll,我們做人不是本來就應該這樣嗎?

No comments: